Divadelní fakulta JAMU hledá do týmu nového kolegu / novou kolegyni na pozici
Koordinátor/ka práce s absolventy
Podílej se na rozvoji vysoké umělecké školy plné mladých talentů a buď součástí zajímavých projektů a výzev! Zapoj se týmu Nadačního fondu a pomáhej čerstvým absolventům!
Co tě čeká?
Práce v PR, práce s absolventy DF JAMU a spolupráce s Nadačním fondem Josefů K.
- Správa sociálních sítí a webových stránek směrující k absolventům a podílení se na celkové marketingové prezentaci Divadelní fakulty JAMU;
- rozvoj a udržování vztahů v rámci Komunitní sítě s absolventy. Koordinace práce s absolvujícími studenty;
- koordinace a zpracovávání měsíčního newsletteru Divadelní fakulty a školních divadel;
- správa databáze absolventů DF JAMU a její rozvoj, spolupráce na rozvoji absolventských benefitů a celkové strategii JAMU v této oblasti;
- administrativní činnost spojená s agendou Absolventů (vydávání výpisů známek, potvrzení o délce studia apod.);
- koordinace spolupráce Divadelní fakulty s Nadačním fondem Josefů K., spolupráce na marketingové prezentaci fondu (správa soc. sítí a webu), organizace setkání orgánů Nadačního fondu, příprava a koordinace výzev fondu a doprovodných workshopů pro uchazeče o příspěvek z fondu;
- spolupráce na fundraisingových aktivitách ve spolupráci s Nadačním fondem Josefů K.
Co nabízíme a na co se můžeš těšit?
- Plný pracovní úvazek a stabilitu renomované akademické instituce sídlící v historickém centru Brna;
- plat dle vnitřních mzdových předpisů JAMU;
- zaměstnanecké benefity – 30 dnů dovolené, stravenková karta, multisport karta, možnosti zahraničních stáží, jazykové a vzdělávací kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, vstupy do školních divadel a na koncerty JAMU zdarma, práce v centru Brna;
- práce s kreativními mladými lidmi, tvůrčí a otevřené pracovní prostředí.
Co od tebe potřebujeme?
- Zkušenosti z oblasti PR a znalost online marketingových systémů a nástrojů (Meta for Business atd.);
- zkušenosti nástroje CanvaPro;
- znalosti z oblasti fundací a neziskových organizací (především nadačních fondů);
- organizační schopnosti a časovou flexibilitu;
- předpoklady pro týmovou práci a komunikativnost;
- znalost práce na PC (MS Office a jeho alternativy – základní programy; internetové aplikace);
- znalosti datové analýzy (Google Analytics) a Wordpressu výhodou;
- zkušenosti s finančním řízení a projektovým managementem výhodou;
- zkušenosti s podáváním žádostí o granty a dotace výhodou;
- pokročilá znalost anglického jazyka, případná znalost dalšího jazyka výhodou;
- uživatelská znalost ekonomického systému SAP výhodou.
Nástup: od 1. 5. 2024 (po domluvě)
Jak se přihlásit do výběrového řízení?
- nejpozději do středy 20. 3. 2024 zašli motivační dopis, strukturovaný životopis a kopie dokladu/ů o nejvyšším dosaženém vzdělání na adresu vikova@jamu.cz;
- první kolo proběhne bez účasti uchazečů; výběrová komise bude posuzovat zaslané materiály; druhé kolo se uskuteční formou osobního pohovoru v úterý 26. 3. 2024 po 14 hod (termín je závazný; telefonicky Ti bude sdělen konkrétní čas konání pohovoru).
ARCHIV
- Odborný asistent ateliéru ATD (uzávěrka 12. 12. 2023)
- Facilitátor – člen Konsorcia pomoci DF (uzávěrka 15. 9. 2023)
- Asistent Kabinetu pohybu (uzávěrka 15. 9. 2023)
- Odborný asistent Ateliéru divadelní produkce a jevištní technologie (uzávěrka 15. 6. 2023)
- Odborný asistent Ateliér činoherní režie a divadelní dramaturgie(uzávěrka 12. 6. 2023)
- Manažer/ka uměleckých projektů (uzávěrka 12. 2. 2023)