Volná místa

Divadelní fakulta JAMU hledá do týmu nového kolegu / novou kolegyni na pozici

Koordinátor/ka práce s absolventy

Podílej se na rozvoji vysoké umělecké školy plné mladých talentů a buď součástí zajímavých projektů a výzev! Zapoj se týmu Nadačního fondu a pomáhej čerstvým absolventům!

Co tě čeká?

Práce v PR, práce s absolventy DF JAMU a spolupráce s Nadačním fondem Josefů K.

  • Správa sociálních sítí a webových stránek směrující k absolventům a podílení se na celkové marketingové prezentaci Divadelní fakulty JAMU;
  • rozvoj a udržování vztahů v rámci Komunitní sítě s absolventy. Koordinace práce s absolvujícími studenty;
  • koordinace a zpracovávání měsíčního newsletteru Divadelní fakulty a školních divadel;
  • správa databáze absolventů DF JAMU a její rozvoj, spolupráce na rozvoji absolventských benefitů a celkové strategii JAMU v této oblasti;
  • administrativní činnost spojená s agendou Absolventů (vydávání výpisů známek, potvrzení o délce studia apod.);
  • koordinace spolupráce Divadelní fakulty s Nadačním fondem Josefů K., spolupráce na marketingové prezentaci fondu (správa soc. sítí a webu), organizace setkání orgánů Nadačního fondu, příprava a koordinace výzev fondu a doprovodných workshopů pro uchazeče o příspěvek z fondu;
  • spolupráce na fundraisingových aktivitách ve spolupráci s Nadačním fondem Josefů K.

Co nabízíme a na co se můžeš těšit?

  • Plný pracovní úvazek a stabilitu renomované akademické instituce sídlící v historickém centru Brna; 
  • plat dle vnitřních mzdových předpisů JAMU; 
  • zaměstnanecké benefity – 30 dnů dovolené, stravenková karta, multisport karta, možnosti zahraničních stáží, jazykové a vzdělávací kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, vstupy do školních divadel a na koncerty JAMU zdarma, práce v centru Brna; 
  • práce s kreativními mladými lidmi, tvůrčí a otevřené pracovní prostředí.

 Co od tebe potřebujeme?

  • Zkušenosti z oblasti PR a znalost online marketingových systémů a nástrojů (Meta for Business atd.);
  • zkušenosti nástroje CanvaPro;
  • znalosti z oblasti fundací a neziskových organizací (především nadačních fondů);
  • organizační schopnosti a časovou flexibilitu;
  • předpoklady pro týmovou práci a komunikativnost;
  • znalost práce na PC (MS Office a jeho alternativy – základní programy; internetové aplikace);
  • znalosti datové analýzy (Google Analytics) a Wordpressu výhodou;
  • zkušenosti s finančním řízení a projektovým managementem výhodou;
  • zkušenosti s podáváním žádostí o granty a dotace výhodou; 
  • pokročilá znalost anglického jazyka, případná znalost dalšího jazyka výhodou;
  • uživatelská znalost ekonomického systému SAP výhodou.

 Nástup: od 1. 5. 2024 (po domluvě)

Jak se přihlásit do výběrového řízení?

  • nejpozději do středy 20. 3. 2024 zašli motivační dopis, strukturovaný životopis a kopie dokladu/ů o nejvyšším dosaženém vzdělání na adresu vikova@jamu.cz;
  • první kolo proběhne bez účasti uchazečů; výběrová komise bude posuzovat zaslané materiály; druhé kolo se uskuteční formou osobního pohovoru v úterý 26. 3. 2024 po 14 hod (termín je závazný; telefonicky Ti bude sdělen konkrétní čas konání pohovoru).

 

ARCHIV