Volná místa

Divadelní fakulta JAMU hledá do týmu nového kolegu / novou kolegyni na pozici:

Referent/ka spisové služby

Naplň svůj talent na JAMU! Divadelní fakulta je místo, kde se rozhodně nudit nebudeš a kde naplno uplatníš svoje nabyté zkušenosti. Jako naše nová posila budeš mít možnost optimalizovat a nastavovat procesy spojené se správou spisové služby a podatelny a budeš se podílet na inovacích, které budou měnit zajeté pořádky. Hledáme proto zkušenou kolegyni / zkušeného kolegu, která/ý chce aktivně posouvat věci vpřed, bude růst s námi a my s ní(m)! Zní to jako ta správná výzva přesně pro Tebe?

Co tě čeká?

  • Správa spisové služby a zajištění chodu podatelny na Divadelní fakultě JAMU, tedy:
    • příjem a zpracování došlých dokumentů a zásilek
    • třídění a ukládání do spisové služby ve spolupráci s jednotlivými odděleními DF
    • vedení evidence zásilek
    • zpracovávání a odesílání poštovních zásilek a zajišťování fyzického interního oběhu dokumentů
    • další úkony na základě směrnice o spisové službě JAMU.
  • Administrativní činnost spojená s podporou chodu sekretariátu děkana.  
  • Výpomoc při chystání jednání Umělecké rady DF JAMU, výběrových řízeních akademických i neakademických pracovníků, promocí, imatrikulací a dalších nárazových akcí DF JAMU.

Co nabízíme a na co se můžeš těšit?

  • Plný pracovní úvazek a stabilitu renomované akademické instituce sídlící v historickém centru Brna.
  • Plat dle Vnitřního mzdového předpisu JAMU, 8. mzdová třída. 
  • Zaměstnanecké benefity – 30 dnů dovolené, stravenková karta, MultiSport karta, možnosti zahraničních stáží, jazykové a vzdělávací kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, vstupy do školních divadel a na koncerty JAMU zdarma, práce v centru Brna.
  • Práce v otevřeném a tvůrčím prostředí.

Co od tebe potřebujeme?

  • Zkušenosti ohledně chodu spisových služeb a podatelen.
  • Zkušenosti z oblasti personální administrativy výhodou.
  • Znalost pracovněprávních předpisů a předpisů týkajících se spisové služby výhodou.
  • Organizační schopnosti a časovou flexibilitu.
  • Předpoklady pro týmovou práci a komunikativnost.
  • Znalost práce na PC (MS Office a jeho alternativy – základní programy; internetové aplikace).
  • Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost.

Nástup: od 1. 1. 2025 (po domluvě)

Jak se přihlásit do výběrového řízení?

  • Nejpozději do středy 27. 11. 2024 zašli motivační dopis, strukturovaný životopis a kopie dokladu/ů o nejvyšším dosaženém vzdělání na adresu vikova@jamu.cz 
  • První kolo proběhne bez účasti uchazečů; výběrová komise bude posuzovat zaslané materiály; druhé kolo se uskuteční formou osobního pohovoru v úterý 3. 12. 2024 po 13 hod (termín je závazný; telefonicky Ti bude sdělen konkrétní čas konání pohovoru).

 

ARCHIV