Divadelní fakulta JAMU hledá do týmu nového kolegu / novou kolegyni na pozici
Referent*ka studijních programů
Co tě čeká?
- Administrativní a organizační podpora studijních programů, ateliérů a kabinetů Divadelní fakulty JAMU.
- Příprava a úpravy rozvrhů jednotlivých studijních programů ve spolupráci s vedoucími ateliérů a proděkanem pro studijní záležitosti a pedagogickou činnost dle studijních plánů.
- Koordinace rezervací a využití jednotlivých učeben DF JAMU.
- Příprava a zajištění smluv s externími pedagogy, sběr a evidence měsíčních výkazů.
Co nabízíme?
- Plný úvazek na prestižní umělecké škole.
- Mzda dle vnitřního mzdového předpisu JAMU, 30 dní dovolené, stravenkovou kartu, Multisport kartu, příspěvek na penzijní připojištění, přístup k jazykovým, profesním a vzdělávacím kurzům nebo možnost zahraničních stáží.
- Volný vstup do školních divadel a na koncerty JAMU – kultura doslova za rohem (a občas i v kanceláři).
- Práci v srdci Brna v historické budově Divadelní fakulty.
- Spolupráci s inspirativními lidmi.
Co od tebe potřebujeme?
- Skvělé organizační schopnosti a samostatnost.
- Týmového ducha a chuť komunikovat – s pedagogy, kolegy, studenty i externími partnery.
- Vlídnost a pozitivní přístup k práci.
- Základní IT dovednosti – práce v MS Office (nebo jeho alternativách), orientace v online prostředí a ochota učit se nové věci.
- Angličtina na mírně pokročilé úrovni.
- Znalost vnitřního prostředí Divadelní fakulty / orientace v problematice vysokých škol a zkušenost s informačním systémem Masarykovy univerzity výhodou.
Jak se přihlásit do výběrového řízení?
Nejpozději do neděle 25. 5. 2025 zašli strukturovaný životopis, kopii dokladu/ů o nejvyšším dosaženém vzdělání na adresu vikova@jamu.cz První kolo proběhne bez účasti uchazečů, výběrová komise bude posuzovat zaslané materiály. Druhé kolo se uskuteční formou osobního pohovoru dne 29. 5. 2025 (čas konání pohovoru bude upřesněn).
Nástup možný ihned (nebo po domluvě).
Vaše osobní údaje budou zpracovány v souladu s nařízením EU 2016/679 (GDPR). Informace, které nám poskytnete, budou použity výhradně pro účely výběrového řízení na tuto pozici. Vaše data budou uchována po dobu nezbytnou pro účely výběrového řízení, nejdéle však 6 měsíců od data jejich poskytnutí.
ARCHIV
- Koordinátorka práce s uchazeči a absolventy (uzávěrka 27. 4. 2025)
- Odborný asistent Ateliéru scénografie (uzávěrka 15. 2. 2025)
- Odborný asistent ateliéru DPaJT (uzávěrka 24. 9. 2024)
- Odborný asistent Ateliéru scénografie (uzávěrka 20. 9. 2024)