Divadelní fakulta JAMU hledá do týmu nového kolegu / novou kolegyni na pozici:
Referent/ka spisové služby
Naplň svůj talent na JAMU! Divadelní fakulta je místo, kde se rozhodně nudit nebudeš a kde naplno uplatníš svoje nabyté zkušenosti. Jako naše nová posila budeš mít možnost optimalizovat a nastavovat procesy spojené se správou spisové služby a podatelny a budeš se podílet na inovacích, které budou měnit zajeté pořádky. Hledáme proto zkušenou kolegyni / zkušeného kolegu, která/ý chce aktivně posouvat věci vpřed, bude růst s námi a my s ní(m)! Zní to jako ta správná výzva přesně pro Tebe?
Co tě čeká?
- Správa spisové služby a zajištění chodu podatelny na Divadelní fakultě JAMU, tedy:
- příjem a zpracování došlých dokumentů a zásilek
- třídění a ukládání do spisové služby ve spolupráci s jednotlivými odděleními DF
- vedení evidence zásilek
- zpracovávání a odesílání poštovních zásilek a zajišťování fyzického interního oběhu dokumentů
- další úkony na základě směrnice o spisové službě JAMU.
- Administrativní činnost spojená s podporou chodu sekretariátu děkana.
- Výpomoc při chystání jednání Umělecké rady DF JAMU, výběrových řízeních akademických i neakademických pracovníků, promocí, imatrikulací a dalších nárazových akcí DF JAMU.
Co nabízíme a na co se můžeš těšit?
- Plný pracovní úvazek a stabilitu renomované akademické instituce sídlící v historickém centru Brna.
- Plat dle Vnitřního mzdového předpisu JAMU, 8. mzdová třída.
- Zaměstnanecké benefity – 30 dnů dovolené, stravenková karta, MultiSport karta, možnosti zahraničních stáží, jazykové a vzdělávací kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, vstupy do školních divadel a na koncerty JAMU zdarma, práce v centru Brna.
- Práce v otevřeném a tvůrčím prostředí.
Co od tebe potřebujeme?
- Zkušenosti ohledně chodu spisových služeb a podatelen.
- Zkušenosti z oblasti personální administrativy výhodou.
- Znalost pracovněprávních předpisů a předpisů týkajících se spisové služby výhodou.
- Organizační schopnosti a časovou flexibilitu.
- Předpoklady pro týmovou práci a komunikativnost.
- Znalost práce na PC (MS Office a jeho alternativy – základní programy; internetové aplikace).
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost.
Nástup: od 1. 1. 2025 (po domluvě)
Jak se přihlásit do výběrového řízení?
- Nejpozději do středy 27. 11. 2024 zašli motivační dopis, strukturovaný životopis a kopie dokladu/ů o nejvyšším dosaženém vzdělání na adresu vikova@jamu.cz
- První kolo proběhne bez účasti uchazečů; výběrová komise bude posuzovat zaslané materiály; druhé kolo se uskuteční formou osobního pohovoru v úterý 3. 12. 2024 po 13 hod (termín je závazný; telefonicky Ti bude sdělen konkrétní čas konání pohovoru).
ARCHIV
- Odborný asistent ateliéru DPaJT (uzávěrka 24. 9. 2024)
- Odborný asistent Ateliéru scénografie (uzávěrka 20. 9. 2024)
- Odborný asistent Ateliéru činoherního herectví (uzávěrka 15. 9. 2024)
- Odborný asistent ateliéru DVN (zástup MD/RD) (uzávěrka 20. 5. 2024)
- Odborný asistent ateliéru DaV (uzávěrka 17. 5. 2024)
- Odborný asistent ateliéru ČR a DD (zástup MD/RD) (uzávěrka 16. 5. 2024)
- Odborný asistent ateliéru FD (uzávěrka 9. 5. 2024)
- Koordinátor/ka práce s absolventy (uzávěrka 20. 3. 2024)